Eric Clapton & Steve Winwood in concert

Si a fost si Clapton. Un altfel de concert, un altfel de muzica, un altfel de arena, un altfel de public. Se vedea extrem de tare diferenta intre acest concert si altele, sa zicem AC/DC. Mai ales la public. Media de varsta mai ridicata, familii cu copii, femei insarcinate, si per total o atmosfera de chillin' asa... Un concert perfect! In care s-a vazut profesionalismul, si placerea de a canta. Pacat totusi ca zona in care am avut bilet era atat de departe de scena. Imi pare rau pentru calitatea proasta a imaginilor si mana tremuranda din videoclipuri... erau niste copii langa mine care se foiau non stop. :)





A, si o chestie care m-a facut sa ma simt extraordinar de bine... Ma bucur ca am reusit sa ii fac o surpriza placuta mamei mele (speram sa fie mai mult de atat si chiar sa o duc la concert, dar nu a mers) cand i-am pus sa asculte la telefon Layla. Mi s-a parut foarte tare ca intr-adevar a fost impresionata. :)





Vorba lu Vali... asta a fost un concert de vazut de pe scaun. De savurat. De suflet.

PS. Mi-as fi dorit sa ascult "Wonderful tonight" in concert. Nu a fost sa fie. :|

2 comentarii:

chestia "jolie" foarte gentila spunea...

cum adica copii car se fataiau?:)))

Kata spunea...

niste copii care se fâţaiau:) mai bine acum?

Pentru ca iubim natura