2013 review

2013 a fost si el un an plin. Cu mult catarat la stanca, cu multe premiere si cu multe aventuri. Cu concursuri de boulder, dar si cu o lipsa de motivatie crunta. Cu cea mai lunga pauza de pana acum. Cu cateva accidentari destul de serioase, fix inaintea concursurilor la care imi doream in mod special sa particip, dar care in principiu s-au refacut ok. Bineinteles, nici anul acesta nu au lipsit din program Odyssey si Ad Hoc. Cu o iarna minunata, la Cerbu'. Cu decizii importante. Cu putin oxigen. Cu mult Ardeal. Cu un 1 mai in 2 mai, intr-un chill continuu. Cu intalniri cu prieteni dragi pe care nu i-am mai vazut de mult, mult timp. Fara prea multi morcovi, dar foarte cu foarte mult stres si oboseala. Cu lectii invatate. Cu palinca de la Sapanta si afinata de la Sibiu. Cu prea putine ture. Cu 2 nunti frumoase, de suflet. Cu Delta Dunarii. Cu inca un training interesant, alaturi de niste oameni minunati, de la care am avut mult de invatat. Cu table climbing si pamper poles. Cu un Revelion cum de mult mi-am dorit. Punct.  
2013 review 4
Disclaimer: Videoclipul este facut strict in scop personal si nu toate pozele sunt facute de mine. Dar daca este vreo problema, spuneti-mi si va mentionez la credits. :)

0 comentarii:

Pentru ca iubim natura