2012 review

Si nici anul acesta nu m-am lasat de facut filmulete... Si a iesit dragut, chiar daca iar a iesit foarte lung. Ce am facut anul asta? Am mers foarte mult la munte. Am castigat primul meu premiu la catarat (si chiar si la orientare hahaha). M-am catarat mult, apropo, cu ups and downs, bineinteles, caci atunci cand te cateri aproape in fiecare zi foarte mult timp si dup-aia te opresti brusc e cam nasol pentru performantele tale. Am facut multe lucruri si am avut multe joburi. Am cunoscut multa lume. Am ras si am plans cat nu am facut-o poate niciodata. M-am indragostit si dup-aia mi-a trecut. Am luat decizii importante si am invatat o gramada de chestii. Am vazut cel mai frumos rasarit de pe varful Toaca. Mi-am regasit o colega de gradinita si colega de corespondenta. Am fost la o petrecere de burlacite. Am fost domnisoara de onoare la nunta unei prietene foarte drage si am mancat cea mai buna ciorba de potroace dupa nunta pe care nu as fi ratat-o nici in ruptul capului. A, da, si am pupat-o pe Magdy dupa ce a semnat. Am organizat cea mai tare petrecere surpriza. Am mers cu rachetele de zapada. Am urcat pe cel mai inalt varf din tara (2544 m) si pe cel mai inalt varf din sud-estul europei (2925 m). Am vazut cea mai frumoasa cascada. Am stat 2 luni plecata de-acasa, muncind in cel mai frumos loc, cu cei mai frumosi oameni. Am descoperit ca poti munci efectiv de placere, fara sa simti stresul, oboseala sau plictiseala. Am mancat afine si mure si zmeura si fragute. Am invatat toate hiturile verii si mi-am dorit sa se mai termine odata vara sa se mai culce si nenea ala odata! Am fost acolo la Aniversarea unei jumatati de veac. Nu am fost la mare vara, dar de 1 mai am facut baie la Corbu. Am devenit Wii catarator. Am dansat, am concurat, m-am enervat, m-am bucurat, am fost trista, am fost wiiiiiiiiiiiiii si per total, tragand linie, parca a fost un an chiar reusit. Hai cu 2013.

2012 review

2 comentarii:

Unknown spunea...

Ce an plin ai avut!! Frumos! Uite asa simti ca nu trece viata degeaba pe langa tine! Bravo! La mai multe! Pup! Ana

Alexandra Craciun spunea...

Minunatttt!!!! Bravo, un an frumos cu o persoana frumoasa! :* :* :*

Pentru ca iubim natura