Sonisphere Ziua 2 - Metallica & Megadeth

... de data asta nu a mai plouat. Ba chiar a fost o vreme excelenta pentru un concert atat de mare. The Big Four. Dintre care pe mine personal nu m-au bucurat decat 2, dar oricum:P.
Imi pare foarte bine ca nu am ratat acest concert. Si iarasi imi pare bine ca nu a trebuit sa stau in nebunie si multime. Nu am vazut de mult timp atata lume stransa la un loc. In jur de ora 4 a inceput sa se faca coada la intrare - ceea ce na... era naspa mai ales ca banuiesc k erau oameni care dadusera bani pe bilet si pentru altceva decat metallica si totusi au ascultat de-afara. Oricum, coada era atat de mare incat trecea lejer de World Trade Plaza la un moment dat si ocupa aproape tot trotuarul. S-au estimat 20.000 de oameni... cred totusi ca au fost mai multi.


Noi am intrat inainte de Megadeth. Perfect, caci exact asta vroiam sa vad. Anthrax nu m-a bucurat - de afara auzit. Din pacate Megadeth-ul s-a auzit extraordinar de prost. Dave Mustain nu se auzea deloc, chitarile aveau volumul mult prea ridicat... oricum, ei ca si muzicieni au fost smecheri, pacat de sunet.





Asta cred ca este singura melodie la care s-a auzit cat de cat vocea:



Desi nu pot sa ii suport pe cei de la Slayer, trebuie sa le recunosc meritele, foarte misto concertul pe care l-au tinut, ca si sound overall (caci nu am stat sa ma uit). La un moment dat chiar ma gandeam ca daca Metallica vrea sa se ridice peste Slayer ar cam trebui sa ridice stacheta foarte mult. Un concert ca cel din 2008 nu avea nici o sansa!

Dar s-au spalat de pacate, si au facut un show cat sa ramai nitel cu gura cascata. Nici a doua zi urechile mele nu se desfundasera de tot dupa nebunia de la Metallica. Nu stiu cum a fost Manowar anul trecut cand au spart boxele, dar anul asta Metallica a fost MULT mai tare decat Manowar. Au avut si foc, au avut si fum, au avut si comunicare cu publicul, rocareala tati, foarte foarte misto! Bravo! Dupa dezamagirea care a fost acum 2 ani, concertul asta a compensat. Imi pare rau k nu am fost in fatza sa prind si io una din multimea de pene pe care le-au aruncat. Asta e, next time!

























Ca un PS. La festivalul asta - si am auzit ca au mai fost si altele - au gasit solutia perfecta prin care sa nu mai fie jeg in urma oamenilor. Pentru fiecare 15 pahare de plastic aduse la centrul de reciclare se dadea o bere moca. Impacau si capra si varza. Foarte tare, felicitari pentru idee.

"Ce nesimtiti oamenii astia. Au aruncat totul intr-un tomberon! Hai sa le separam noi!":P


"Bere! Bere! Bere!":D

0 comentarii:

Pentru ca iubim natura