Franturi de recapitulare (I)

Din cand in cand vin aici si incerc sa scriu din nou. Un paragraf-doua, dupa care ma opresc. Nu stiu de ce inca, o fi lipsa de timp, o fi plictiseala, o fi pur si simplu lene. Sau probabil ca sunt putin scarbita de faptul k s-ar putea sa imi recapitulez macar in cap daca nu si in scris ce s-a mai intamplat in ultimul timp. Si incerc sa imi aduc aminte mai departe de am avut ceremonia de absolvire, acuma da, gata facultatea, chiar daca eu mai am de dat o licenta in februarie. Si sa incerc sa imi aduc aminte mai departe de am frecat menta non stop in ultimul timp, nu prea am avut bani, deci inca n-am vazut nici macar marea... lucru foarte trist de altfel... Am fost, da, la o gramada de cantari... nu sunt tocmai sigura ca ma mai bucura chiar atat de tare, dar totusi, terasa E varza este absolut geniala. O sa ma duc sa pictez si io pe bar intr-o zi. De placere si de amuzament. Nu o sa se compare bineinteles cu ce este deja facut (superb de altfel... foarte hippie si colorat asa weeeeee).

Vroiam sa ma duc la Sighisoara, si anul asta sa fie diferit, anul asta sa pot sa fac tot ce mi-am dorit, sa stau pe marginea drumului si sa fac codite, sa imi prind flori in par si sa prind spectacolele din timpul festivalului. Sa ma bucure oamenii care canta si picteaza in cetate, pentru ei sau pentru altii. Sa fie pace si liniste. Inca nu imi dau seama de ce nu am facut niciodata astea... Dar altfel, exista intotdeauna "la anu'".

Mi-e dor de mare, mi-e dor de nisip, mi-e dor de o surubelnita boema in muzica chillin la umbra... Vreau sa fug, sa fim doar noi doi ascunsi de lume, unde gandirea de oameni mari sa dispara. Sa nu mai conteze nimic decat noi... si nisipul si valurile...

Si gata, mi s-a luat acuma, de data asta cred ca ii dau postare totusi, poate din aproape in aproape o sa ajung si io la zi cu totul.

0 comentarii:

Pentru ca iubim natura