Copiii din ziua de azi...

El este clasa a 7a.

El: Gérard Depardieu e francez nu?
Io: da
El: asha thanks
Io: ce'i cu el?
El: nik
El: pt proiectul la franca
Io: ce ai de facut la proiectu la franca de fapt?
El: poey..
El: o personalitate frantuzeasca
El: sa cautam si sa descriem..
Io: hmmm
Io: poti sa faci despre jeanne d'arc
Io: :)
El: poet
El: crd k a faqut cineva dsp el sau ma rog
Io: care el??????????
El: da Gérard Depardieu e mai cunoscut ..
El: el = jeanne d'arc
Io: si zici tu ca gerard depardieu e mai cunoscut ca jeanne d'arc?
El: poey nu e ?

Afla el ca este fata si cam ce a facut asa dupa care se continua - a gasit el un universal translator pe net unde baga propozitiile si ii ies direct traduse.Evident, stupid!

El: nu s gaseste nik kre sa se intelega pe net
El: pe wikipedia
El: scria la inceputul celui de-a cincisprezece-lea, ea a .......
El: kkt
Io: ???
El: Au début du XVe siècle, elle mène victorieusement les troupes
El: La începutul celei de-a cincisprezecea-lea, ea a condus trupele victorios
Io: da, exact (zic eu gandindu-ma ca se mira ca este secolul al 15lea)

Nu, nu este asa cum mi-am inchipuit, desigur... el nu stia ce inseamna a cinsprezecea.
Io: pune mana pe dictionar si cauta.
El: cum? doar nu o sa caut cuvant cu cuvant. Nu se poate asa ceva! o sa dureze o vesnicie.

Concluzie: Cum imi permit eu sa il pun sa caute in dictionar? Nu stiu cum merg treburile in ziua de azi... generatia internet.

2 comentarii:

Sasha Fierce spunea...

well, get used to it....toti fac asa....cred ca de la noi, doar eu mai fac referate si proiecte din carti luate de la biblioteca...

Kata spunea...

Da, dar este mult prea trist!

Pentru ca iubim natura